Sugestie pentru aparenţele profilului.
2 participanți
Pagina 1 din 1
Sugestie pentru aparenţele profilului.
Bine . Nu-mi place să mă bag între administrarea unui forum ce nu-i al meu , dar am observat ceva neplăcut când m-am înregistrat pe forum .
La completarea profilului cu câmpurile obligatorii , când te înregistrezi , există acea alegere pentru bara Warn .
După mine , un membru când se înregistrează nu ar trebuii să aibă dreptul ( acordul ) de aşi alege singur orice bară din cele 4 , 5 câte sunt .
Poate mai sunt şi începători şi nu ştie sigur la ce face referinţă acea imagine .
~ ~
Mai simplu ar fi să se aleagă bara cu 100 % ca Valoare de origine ; Cei ce pot modifica valoarea conţinutului să fie membrii cu rangul de moderator ; Iar obligaţia câmpului Warn să nu fie obligatorie la înscriere .
La completarea profilului cu câmpurile obligatorii , când te înregistrezi , există acea alegere pentru bara Warn .
După mine , un membru când se înregistrează nu ar trebuii să aibă dreptul ( acordul ) de aşi alege singur orice bară din cele 4 , 5 câte sunt .
Poate mai sunt şi începători şi nu ştie sigur la ce face referinţă acea imagine .
~ ~
Mai simplu ar fi să se aleagă bara cu 100 % ca Valoare de origine ; Cei ce pot modifica valoarea conţinutului să fie membrii cu rangul de moderator ; Iar obligaţia câmpului Warn să nu fie obligatorie la înscriere .
Ultima editare efectuata de catre TinQ in Mar Apr 26, 2011 7:46 am, editata de 1 ori
TinQ- Membru Nou
Credite : 6
Reputatie : 0
Varsta : 29
Localizare : Here 「~
Re: Sugestie pentru aparenţele profilului.
Da, ai putea face ca numai noi adică cei din staff să putem modifica bara şi să pui cea cu 100% ca valoare de origine.
Re: Sugestie pentru aparenţele profilului.
Am sa il instintez eu personal de Administrator,iar in scurt timp se va rezolva aceasta problema.
Topic Inchis.
Multumesc pentru intelegere.
Topic Inchis.
Multumesc pentru intelegere.
Vizitato- Vizitator
Subiecte similare
» Sugestie-Generator de codurii